Voorwoord ‘Verstand komt met de jaren’, luidt het gezegde. Juist nu knikken we daar uitbundig bij. En hoe zit het met creativiteit? Capital Advertising laat op de kop af 25 jaar zien dat het een nuchtere, zakelijke en goed gefundeerde kijk op communicatie kan combineren met verrassende oplossingen. Daar gaan we vrolijk mee door. Als bureau krijg je namelijk soms de kans om een merk een gezicht te geven. Dat kan alleen wanneer we ons eigen gezicht ook laten zien. Ons gezicht met een neus voor trends, oog voor schoonheid, oren naar samenwerken en de mond vol van uw producten en diensten. Deze Caps biedt u een kijkje in de onderwerpen die onze interesse hebben, zoals online monitoring of virtual reality. Daar naast laten we zien op welke manier we iets terugdoen voor de samenleving door ons aan te sluiten bij verschillende organisaties. Ook komt u erachter wat de kracht van de P van Passie is én waarom we een ode wijden aan de kroket. In deze uitgave van Caps ziet u dus wat we nu echt bedoelen met ‘gezichtsbepalend werk’. 06. 08. 14. 16. 20. 22. 24. 30. 32. 36. 40. 44. 46. 48. 50. 52. 58. 62. 66. 05 Jazz in Duketown Capital Advertising 25 jaar 1 Klik Een helder verhaal Have a Seat Online monitoring Wereldkampioen voetbal Hoe creatief is een robot? Energy4All Een app in 3 dagen In koers met LottoNL-Jumbo Groetjes uit Ibiza Virtual Reality Evi Over de schreef Bedrijfsmagazines Marketing moet meer zijn CuliCroquet Smart marketing Pagina 4

Pagina 6

Scoor meer met een e-commerce shop in uw PDF's. Velen gingen u voor en publiceerden reisgidsen online.

Capital Magazine Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication