Online Bank 100 (+) 50 (+) Nachtwerk 50 (-) 100 (-) Offline 7 Kruk Nachtwacht lastige vragen Online of offline? Dat is een onmogelijke keuze. We hebben de kracht van online natuurlijk al heel snel ontdekt en toegepast. Zo ontwikkelen we al jaren apps en websites in eigen huis en beschikken we over specialisten op het gebied van social media. Bank of kruk Ik ga voor de bank. Eén van onze eerste opdrachtgevers was Van Lanschot Bankiers en nog steeds werken we met plezier voor deze private bank. Een dergelijk lange Nachtwerk of Nachtwacht? Deadlines zijn hard in ons vak, maar we proberen het allemaal netjes te plannen. Ik kies dus voor Nachtwacht. Het grootste en ik denk ook meest succesvolle project dat we als bureau ooit gedaan hebben. In 2006 werd Rembrandt 400 jaar. Vijfentwintig jaar geleden koos Marc Kiemeney voor het ondernemerschap en startte hij Capital Advertising in Den Bosch. In dit magazine leggen we Marc nog een aantal keuzes voor. De antwoorden typeren hem en het bureau. Ook geautomatiseerde online marketing is bij Capital Advertising bekend terrein. En ondertussen blijven we nog steevast geloven in de toegevoegde waarde van de traditionele media. Waar het in feite om gaat is het integraal gebruiken van online en offline; het zoeken naar de juiste samenhang oftewel de meest effectieve combinatie. relatie behoeft verder geen toelichting. Daar zijn we best trots op. Die kruk verwijst naar de LogoSeat, een kartonnen kruk die we zelf ontwikkeld hebben en die bij allerlei gelegenheden niet alleen als stoeltje, maar ook als reclameobject ingezet kan worden. Om dat te vieren, maakten we een DVD met CD-Rom waarin Rembrandt's leven en werk in negen talen interactief toegankelijk werd gemaakt. Het werd door het Ministerie van Buitenlandse Zaken ingezet als officieel relatiegeschenk van het Koninkrijk der Nederlanden. Inmiddels heeft de Rembrandt DVD vier keer platina gehaald. Pagina 9

Pagina 11

Heeft u een onderwijscatalogus, blue berry of digi uitgaven? Gebruik Online Touch: reisgids digitaal maken.

Capital Magazine Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication