's-Hertogenbosch Voetbal Specialist Verleden Of? Amsterdam Wielrennen Generalist Toekomst ’s-Hertogenbosch of Amsterdam? Ik kies voor de hoofdstad van Brabant. Ons bureau is nu al 25 jaar gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Inmiddels zitten we al Voetbal of wielrennen? Ja; of Jazz, of robotvoetbal of... We sponsoren nogal wat. Denk aan de LottoJumbo-ploeg en Jazz in Duketown. Maar we zijn bijvoorbeeld ook actief bij PSV. Niet zozeer om naamsbekendheid op te bouwen, maar eerder vanwege de Specialist of generalist? Als bureau zijn we een verzameling van specialisten. Daarmee ben je, als je er genoeg hebt, natuurlijk weer een generalist. Ik hecht wel aan die specialismen. We hebben in eigen huis sterke vormgevers, conceptontwikkelaars, Verleden of toekomst Ik kies nadrukkelijk voor toekomst, in de vaste overtuiging dat het mooiste nog komt. Denk aan commerciële toepassingen van virtual reality en robotisering. op onze derde locatie. Maar Capital Advertising blijkt ook aantrekkelijk te zijn voor opdrachtgevers uit de Randstad. Daarom hebben we sinds 2014 ook een vestiging in Amsterdam. hospitality die vaak aan een dergelijk sponsorschap gekoppeld is. Zo kunnen we onze relaties uitnodigen voor werkelijk bijzondere evenementen. Zoals de Tour de France en de klassiekers in het voorjaar. Daarnaast, dat valt niet te ontkennen, ben ik zelf een groot sportliefhebber met wielrennen op de eerste plaats. maar ook mensen die een app kunnen bouwen, die de Googleoptimalisatie voor een website kunnen verzorgen en die alle online activiteit rond een merk of onderwerp kunnen monitoren. Voor wat we niet in huis hebben, beschikken we over een netwerk van specialisten om ons heen. Denk aan fotografen, drukkers, filmers. Zo maken we het plaatje compleet. Ook nieuwe online marketingtechnieken worden steeds geraffineerder, waardoor de grens tussen reclame en informatie als het ware wegvalt. Elke dag dienen er zich nieuwe kansen aan met nieuwe mogelijkheden voor onszelf en onze opdrachtgevers. 11 Pagina 10

Pagina 12

Scoor meer met een online shop in uw verenigingsbladen. Velen gingen u voor en publiceerden nieuwsbrieven online.

Capital Magazine Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication