Verstand van zaken Wel handig natuurlijk, als een reclamebureau uw business begrijpt. Maar een bredere visie is uiteindelijk toch waar het om gaat. Onze ervaringen in de ene branche komen goed van pas in de andere. Wat werkt? Wat werkt niet? Best practices zijn er om te delen. Capital Advertising heeft zich door de jaren heen bewezen als een waardevolle sparring partner voor marketeers in de meest uiteenlopende sectoren. Met verrassende ideeën, pragmatische benaderingen en uitstekende resultaten. Kortom, een mooie combinatie van creativiteit en verstand van zaken. Vadobag Soel Beachtwear 4,1% 9,7% 7,6% 2,8% 2,1% 2,1% 3,4% 3,4% 7,6% 1,4% 2,1% 6,2% Bouw Industrie Food Entertainment Fashion Horloges Evenementen Sport Financieel Interieur Electronica Overheid 4,1% 6,9% 4,1% 4,1% 4,8% 2,1% 4,1% 4,1% 4,1% 6,9% 2,1% Werving Elckerlijc Zorg Pharma Retail ICT Goede doelen Educatie Leisure Dienstverlening Mobiliteit Transport Bianchi Willem II Campina Asian Foodlovers Brand Seafood Team LottoNL-Jumbo Sport Service Noord-Brabant Evian KNVB Iglo Mora Heineken Van Gogh 150 MeiAsia CBM 100 Rembrandt 400 ONSZ Unilever RoboCup Polaris Jazz in Duketown S. Coifman Endemol Maître Paul Invicta JVH Gaming TechnoMarine Meneer Janssen Orpheus Theater Pagina 11

Pagina 13

Heeft u een handleiding, emagcreator of internet rapporten? Gebruik Online Touch: whitepaper online bladerbaar uitgeven.

Capital Magazine Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication